head
homekalendargaleriekontakt
Partneři

attract

attract

autosport

a1

JSC- hydraulika

AutoMotoNet

Wintter

TipTyre-kvalita není náhoda

ASK

megapress

a1

AOP okna

Sharon


bottom_kalendar

    Výsledky z Německa

obrazekO tomto víkendu pokračoval seriál závodů Mistrovství Evropy v německém Seelow.

 
 
 
 
 
 
 
 

D1

1. Karai Tamas H Mitsubishi
2. Zebergs Aldis LT Toyota
3. Kvashnin Alexej RUS Renault
4. Naujokaitis Nerijus LT VW
5. Brožek Ladislav CZ Ford
6. Savickas Ricards LT Ford
7. Marochkin Sergey RUS Ford
8. Fejfar Václav CZ Škoda
9. Glikas Sarunas LT Ford
10. Faleev Alexandr RUS VW
11. Bogdanovics Janis LV Ford

D3A

1. Hanák Ladislav CZ VW 1600
2. Waldschmidt Chris NL Ford
3. Freischlad Christian D VW Büchl 1600
4. Musil Ondřej CZ Suzuki 1300
5. Nosálek Vít CZ Škoda
6. Marty Josef CH Luond Buggy
7. Lagodny John L Peters Autosport 1300
8. Boks Janis LV F&S Honda 1600
9. Meinzel Frank D
10. Svoboda Jiří CZ VW
11. Buddelmeyer Michael D VW
12. Švestka Petr CZ Kawasaki
13. Rajamäe Kristijan EST Kawasaki
14. Ziegler Urs CH MAZ
15. Dieselkämper Dieter D Geccotec
16. Stübner Hagen D Citroën EB
17. Zhavoronkov Oleg RUS Buggy Engel
18. Abramovs Anatolijs LV Honda

D3

1. Turek Petr CZ BMW
2. Hošek Jaroslav CZ Audi A8
3. Štětina Jaromír CZ Audi
4. Švábenský Martin CZ Pro-pulsion PRX V6
5. Hinnenkamp Hermann D Volvo
6. Keřka Roman CZ Tatra
7. Smeenk Erik NL Subaru
8. Franssen Ties NL Audi
9. Stubbe Bernd D EB-F&S
10. Engel Dennis D Engel-EB Compr.
11. Bartoš Petr CZ Ford Cosworth
12. Boele Adrian NL Honda
13. Albers Wiely NL Audi
14. Vaculík Boris CZ Nissan

««« Předchozí text: Ve Štikovské rokli se sejde letošní nejlepší konkurence
Následující text: Nová Paka už žije autokrosem »»»



autor: Tomáš Baloun | 29.6.2008 Ne 05:52 | tisk | autokros | 53 komentářů

Komentáře k textu

Autokrosar.cz věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si Autokrosar.cz vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.
[1] Mara

Jooooo TUREX super :-)

29.6.2008 Ne 18:06
[2] Pavel

exklusivní výsledek :-D

29.6.2008 Ne 18:10
[3] Zbyněk

parádní výsledky

29.6.2008 Ne 18:24
[4] Starej harmonikář

Právě jsem dostal informaci, že Vaškovi Fejfarovi po skvělém startu do finále odešel přední náhon a jen se zadkem dojel na 8. místě. Ostatní naši O.K., jen Fógl měl nějakej problém – nemám bližší informace.

29.6.2008 Ne 20:16
[5] Kalousek

Tak pro naše barvy paráda,doufejme že Vašek si vybral smůlu a na Pace to všem ukáže.

29.6.2008 Ne 20:28
[6] Fanda

Hanák a Turek opět dokázali,kdo je letos v Evropě nejlepší ! A velké buginy, to bylo nádherné Mistrovství České republiky s mezinárodní účastí ! Krásná pozvánka na příští víkend do Paky !!!

29.6.2008 Ne 20:34
[7] Pavel

průběh finále v D3 byl pěkně zajímavý :-D :-D

29.6.2008 Ne 20:41
[8] Luboš

Je vidět,že kombinace motoru s cca 320PS a váhou 601kg je asi ta nejoptimálnější volba i co se financí týče ve srovnání s drahými a choulostivými turbomotory.Samozřejmě je i potřeba narazit na schopného a seriozního motoráře. ;-)

29.6.2008 Ne 22:23
[9] PETR

[8] Ten motorář bude zase mít nos nahoru :-D

29.6.2008 Ne 22:30
[10] administrátor

Koukejte se v uterý na Svět motorů bude tam prý něco zajímavého ze startu finále čtyřlitrů. V hlavní roli P.Turek a B.Stubbe

29.6.2008 Ne 22:36
[11] Luboš

Jo,že by cítil pramínek na bankovky. :-D

29.6.2008 Ne 22:39
[12] Zdeněk Antony

Gratuluji Martinovi Švábenskému a samozřejmě všem našim jezdcům. Myslím že to všem vyšlo až na toho Vaška. Ale tak v pace to doufám vyjde uplně všem.

29.6.2008 Ne 23:15
[13] Anička

..jj Martinovi taky moc gratuluju…nádhernej vídledek ;)..

30.6.2008 Po 00:20
[14] dan

[8]hlavne jste zapomeli ,ze Petr je PILOT a ridi hlavou. pristi tyden Vam vsem doporucuji v N.Pace sledovat jakym spusobem jede kopec od depa dolu. Je to docela divacky zazitek.

30.6.2008 Po 09:13
[15] Fanda

Paráda, juchuchůůůů. Je je mi líto Vaška Fejfara. Ale v Pace si určitě spraví chuť. Držim palce ;-)

30.6.2008 Po 09:15
[16] Lucinka

Takže gratuluji všem našim českým zástupcům…..hlavně Martinovi Švábenskému za jeho krásné 4.místo;)….Samozřejmě Petrovi Turkovi a Láďovi Hanákovi ;-)….Doufám,že v Pace se bude na co dívat ;-)….…...Moc se těším..

30.6.2008 Po 09:55
[17] pudl

jisty! elf je nejlepsi :-)

30.6.2008 Po 10:12
[18] Honza

JOOO! Jarda Hošek super výsledek,to je pan pilot. :-)

30.6.2008 Po 10:42
[19] čenda-fugas

[4]zdravim Tě, Fógl neměl žádnej problém,ani se sebou ani s autem(s vijímkou prvního měřáku), jen to prostě tak někdy chodí.

30.6.2008 Po 12:44
[20] čenda-fugas

[4]zdravim Tě, Fógl neměl žádnej problém,ani se sebou ani s autem(s vijímkou prvního měřáku), jen to prostě tak někdy chodí.

30.6.2008 Po 12:44
[21] Starej harmonikář

Díky Čendo za info, doufejme, že v Pace budou on i Barča zas v evropským lesku. I ten autocrossovej Pánbůh občas potřebuje dovolenou, tak třeba náhodou nebyl doma. ;-)

30.6.2008 Po 13:05
[22] čenda-fugas

máš recht, taky jsem to tak brali, v Pace to budou dobrý závody(jako vždy) 8-)

30.6.2008 Po 13:20
[23] Luboš

[14]Jo to je samozřejmě pravda,šofer je skvělej,ale třeba Kalvoda špatně taky nejezdí ,ale díky spolehlivosti techniky teda zvláště motoru,toho zatím moc nedokázal.Hlavně,aby nezkrachoval Mascom,kdo by mu to pak platil,myslím,že on může mít náklady na sezonu tak regulerní desítku. ;-Ŕekl bych,že to je tak 50/50% šofer/technika.

30.6.2008 Po 15:05
[24] PETR

Stará pravda praví,že pýcha předchází pád.To Turek je pořád normální obyčejnej člověk(a neobyčejnej šofér). :-D

30.6.2008 Po 16:26
[25] Honza

To co v neděli předvedl Turek v Seelowě nemělo chybu, je to prostě borec.

30.6.2008 Po 17:41
[26] Áša Stubbe × Turek

[10] Jo, jo, bylo to moc parádní od P. Turka, ale nebylo to po startu. Výlet mimo trať a návrat na ní cca o 80 metrů níže elegantním skokem. To Němcům spadly brady, když jim ukázal, jak se jezdí pořádně autocross.

30.6.2008 Po 18:00
[27] PETR

Proč píšeš ,že němcům spadly brady.Snad třeba všem nebo tak.Nebo seš od Bartoše_? :-P

30.6.2008 Po 18:09
[28] Áša

Právě proto, že to bylo po souboji se Stubbem. A co by to jako mělo mít společného s P. Bartošem fakt nechápu. Nevím, proč tu zase padá jeho jméno.

30.6.2008 Po 18:18
[29] taty

http://youtube.com/watch?v=wbzyRS9srFA skok Turka ale nic moc kvalita videa

30.6.2008 Po 18:32
[30] PETR

[27] Protože ten se jinak vyjádřit neumí :-)

30.6.2008 Po 18:44
[31] kuk31 respekt?

ale vaškovi fejfarovi všechno fungovalo dobře akorát bohužel opět odešlo servo a ne náhon!! ale na paku se těště!! hh,jak sem koukal tak su rusaci o vaska docela rozbili auto! :D :D 8-) jen tak dal :-D

30.6.2008 Po 18:52
[32] Áša

Jj, dokud to servo fungovalo, tak na Vaška ve finále nikdo neměl. A i potom předvedl celkem dobrou stíhací jízdu.

30.6.2008 Po 19:01
[33] jana Blahopřání

Blahopřejeme všem slušným jezdcům, kterých je doufám ještě dost(až na pár výjimek). Ať se daří Martinovi, má na to aby zabodoval. Všichni, kteří jezdíte srdcem a hlavou, ať se vám povede stát na bedně, zasloužíte si to!!!A ti, kteří nejsou féroví, těm se to také jednou vrátí!!!!!

30.6.2008 Po 20:30
[34] Starej harmonikář

Omlouvám se za dezinformaci /4, 30, 31/. První informace nemusí být vždy úplně přesné. Jinak ta akce Petra Turka byla famózní – docela dobrá pozvánka do Štikovské rokle. Už se na vás na všechny těším. Už na začátku sezóny jsem říkal, že pokud bude mít Petr stejně poctivou přípravu, jako míval v D3A, asi to ve čtyřlitrech soupeři budou těžko rozdejchávat a už je to tady.

1.7.2008 Út 07:02
[35] čenda-fugas

[26] co ty to tady zase píšeš za bláboly !?

1.7.2008 Út 07:52
[36] čenda-fugas pro ,,starej harmonikar"

[33]myslím že nejde o rozdejchávání, Tureckej předvádí to,co od něho všichni čekali,pro mnohé to není překvapením,jede mu parádně auto a on je hodně dobrej šofér.

1.7.2008 Út 07:57
[37] Meila pro fugase

Ahoj Fugasi, něco z jinýho soudku. Co používáte na svařování CrMo trubek? Klasický elektrody, nebo COcko?

1.7.2008 Út 09:01
[38] čenda-fugas pro ,,Meila"

.….…já osobně používám hladkou mouku a Mr.Proper :-D

1.7.2008 Út 09:23
[39] lexa

Petr Turek je skvělej,to je pravda.Ale myslím že by se to nemělo s tou chválou tak přehánět.Ani on sám na to neni určitě zvědav,jak ho znám.A zrovna tak se mi moc nelíbí příspěvek 22.Roman Kalvoda nikdy nic špatnyho nikomu neudělal,tak si nemyslim,že by si ho tu měl brát nekdo do úst.

1.7.2008 Út 09:33
[40] Meila pro Fugas

Jo, tak dik za radu.

1.7.2008 Út 09:50
[41] Pepa Chroustal pro "Meila"

Fugas zapomněl, že Mr.Proper je teď už nedostatkový zboží a hladká mouka je čím dál tím dražší. Doporučení pro ruční svařování: obalená elektoda ESAB Vamberk OK 76.98, která se používá pro svařování trubkových systémů pracujících do teploty cca 580°C. Vzhledem k vysokému obsahu uhlíku a obsahu chomu a molybdenu ve slitině, bude tato martenzitického nebo bainitického typu, a proto musíte použít před svařováním předehřev, dodržovat teplotu interpass a po svaření spoj tepelně zpracovat. Doporučené orientační hodnoty tepelného zpracování: předehřev: cca 250°C interpass cca 250–300°C žíhání cca 700–740°C (výdrž cca 3 min. na 1mm tloušťky)
:-P

1.7.2008 Út 10:32
[42] Meila Pro Pepu

[40] Diiiiiiiky Pepo. :-D

1.7.2008 Út 10:45
[43] Neználek /36/

Obalená elektroda pro tuto ocel je vhodná E-B 321 a drát pro svařování CO OK Autrod 13.29. Popouští se při teplotě 530–680°C a nechat schladnot volně na vzduchu.

1.7.2008 Út 10:49
[44] Alda Seriozní a super motorář

[8] Hmm takže Petr Turek.
8-)

1.7.2008 Út 11:38
[45] Neználek

Kluci a kdo teda teď dělá Petrovi motor?

1.7.2008 Út 11:48
[46] Honza

A teď v Pace Turek ukáže všem kdo je pilot číslo 1

1.7.2008 Út 12:20
[47] lexa
:-D :-D :-D :-D :-D
1.7.2008 Út 16:29
[48] dan

[45]jiz bylo castecne receno viz. diskuze Murca

1.7.2008 Út 22:46
[49] Luboš

Nebudte skromný,kdo umí ten umí. :-)

1.7.2008 Út 23:15
[50] Neználek

[48] Dane díky za odpověď. Podle hlavy motoru jsem typoval Motordesign, ale na jejich stránkách jsem BMW nenašel, tak jsem se zeptal.

2.7.2008 St 11:37
[51] Luboš

Audi tam taky nenajdeš, a přitom ho pan ing.Šmat dělal pro Jardu Hoška.Která mimo jiné je v dnešní době brána jako nelepší atmosférický čtyřlitr V8 co vůbec byl v autokrose.

2.7.2008 St 14:43
[52] Neználek

Jo to máš pravdu. Škoda, že na stránkách Motordesignu o těhle motorech nemají nějaké podrobnosti.

2.7.2008 St 15:42
[53] dan

[50]nemas zac,chapu ze te asi zmatla cervena barva ventiloveho vika.

2.7.2008 St 22:50
Nelze přidávat nové komentáře.
Aktuální závod
obrazek

Zvláštní ustanovení

___________________________
obrazek

Zvláštní ustanovení

___________________________
obrazek

bottom_kalendar


Náhodná fotka

Náhodná fotka z fotogalerie


bottom_kalendar


Poslední komentáře
bottom_kalendar


Doporučujeme

Kalendář závodů

Kalendář závodů

Inzerce

Rally-mania

Kartcross

RC-Tábor

České Okruhy

Sport Motor News



bottom_kalendar
kalendář
ME 2013
   
25.-26.5. Bauska -LV
1.-2.6. Seelow -D
29.-30.6 Cunewalde -D
6.-7.7. Nová Paka -CZ
20.-21.7. St.Georges -F
17.-18.8. Nyirad -H
24.-25.8. Přerov -CZ
14.-15.9. St.Igny de Vers -F
22.-22.9. Maggiora -I

ZSE 2013
   
13.-14.4. Nyirad -H
18.-19.5. Molča -SK
15.-16.6. Přerov -CZ
13.-14.7. Senica -SK
3.-4.8. Poříčí n/S -CZ
10.-11.8. Türkeve -H
7.-8.9. Gonars -I

MMČR a ČT 2013
   
20.-21.4. Humpolec
11.-12.5. Nová Paka
15.-16.6. Přerov
27.-28.7. Dolní Bousov
3.-4.8. Poříčí n/Sázavou
31.8.-1.9. Sedlčany
5.-6.10. Přibice
12.10. Humpolec-VZ

Racer Buggy 2013
   
6.-7.4. Přibice-PS
20.-21.4. Humpolec-MČR
27.-28.4. Dobřany-PS
11.-12.5. Nová Paka-MČR
1.-2.6. Dolní Bousov-PS
8.6. Dobřany-MČR
9.6. Dobřany-PS
29.6. Přerov-MČR
30.6. Přerov-PS
27.-28.7. Dolní Bousov-MČR
3.-4.8. Poříčí n/S-MČR
31.8.-1.9. Sedlčany-MČR
14.-15.9. Nová Paka-PS
5.-6.10 Přibice-MČR
12.10. Humpolec-VZ
bottom_kalendar
cisty


TOPlist


Sledovanost webu


bottom_kalendar
copyright