head
homekalendargaleriekontakt
Partneři

attract

attract

autosport

a1

JSC- hydraulika

AutoMotoNet

Wintter

TipTyre-kvalita není náhoda

ASK

megapress

a1

AOP okna

Sharon


bottom_kalendar

    Reportáž z Humpolce

obrazekZa tropického vedra pokračovalo v Humpolci Mistrovství Střední zóny a Bresson Mistrovství České republiky v autokrosu. Závod se jel za početné divácké kulisy, ve velkém horku na slušně připravené trati, za solidní jezdecké účasti. V kategorii Racer buggy do 160ccm se z vítězství radoval Lubomír Bavlnka, který zvítězil s náskokem 3s ekund před 2. Miroslavem Fučíkem a 3. Anežkou Francovou.

 

D3 125

Divizi RB do 125ccm opanoval Adam Prokop, před Markem Novákem z Automoto Klubu Hořice. 3.dojel Václav Tříska a 4. Petr Nikodém zůstal stát hned v 1.kole.

D3 250

V nejsilnější kubatuře RB do 250ccm se z vítězství radoval Milan Vaněk, 2. příčka patřila Dominiku Černému a bronz si vyjel Radek Franc.

D6

V našem mistráku divize 6 [cestovní vozy do 1600ccm, které jsou poháněny pouze 1 nápravou] opět kraloval a s dostatečným náskokem vyhrál Tomáš Jánoš, který pokořil 2 .Jana Hudce o více než 8 vteřin. Na třetím místě se prohnal cílem Tomáš Handík.

D1+D5

Ve spojené divizi 1+5 vyhrál způsobem start-cíl s téměř půlminutovým náskokem Jan Bartoš. Celý finálový závod držel stříbrnou pozici Zdeněk Antony z Valtic. Bohužel se mu v posledním kole začalo kouřit z motoru. Antony se snažil své Mitsubishi dovézt do cíle, ale přes kouř neviděl cílový praporek a zůstal stát zhruba 2 metry před cílem. Než na svojí chybu přišel tak se propadl poradím na 4.místo. Na 2. tak do cíle dorazil Stanislav Horáček a 3. patří veteránu autokrosových tratí Janu Hovorkovi.

D3 600

Již tradičně nejsilněji obsazená D3 Junior Buggy, přinesla asi nejnapínavější souboje. Trénink ovládl domácí favorit Karel Kupec, který zvítězil v čase 00:32,90 při průměrné rychlosti 88,1 km/h. Druhé místo patřilo Tomáši Pospíšilíkovi a 3.Radomíroru Kupcovi.

V rozjížďkách ale bylo vsechno jinak. Reprezentanta Autoklubu Humpolec-Zálesí Karla Kupce pronásledovala na domácí trati smůla a přehnaná tvrdost soupeřů. Z těchto důvodů se mu nepodařilo probojovat se do A finále. A tak byl lídrem rozjížděk Marek Sekanina, který 3× zvítězil. Pouze tato divize nabídla divákům B finále. V něm se na startovním roštu seřadili jezdci takto-1.řada-Jiří Lipš, Stefan Hummel a Jakub Kubíček. 2.řada- Jiří Figl a Adam Roučka. 3.řada-Karel Kupec, Martin Plachý a Lukáš Hanžl. Poslední řada patřila Tadeáši Zemanovi a Luboši Nótovi. Nejlépe odstartoval Stefan Hummel a hned se dostal do vedení. Výborně odjel ze startu také Karel Kupec, hned se začal propracovávat do na postupovou pozici, ale opět ho potkala smůla. Figlovi praskl diferenciál a dostal se tak do kolize právě s Kupcem. Tím se opět Kupec propadl mimo postupové příčky. Zahájil tak stíhací jízdu, předjel mnoho svých soupeřů, ale na postup to nestačilo. Zůstal těsně na 11. nepostupovém místě. Po bezproblémové jízdě si postup vyjel Stefan Hummel a po boji s Kupcem také Jirka Lipš. 12.příčku obsadil Martin Plachý a T.Zeman je 13. Hanžlovi patří 14.místo, 2body získal Adam Roučka. Ve 2.kole zůstal stát 16. Jakub Kubíček. Figl je 17. a Nóta 18.

Do A finále přivedl jezdce na start Marek Sekanina a spolu s ním stáli v 1.lajně finálového roštu Radomír Kupec a Matyáš Zeman. Petra Kramářová a Tomáš Pospíšilík jeli ze 2.řady. 3.řadu obsadili Vladislav Demkin, Philipp Horner a Ivana Kuželová. Z poslední řady šel Stefan Hummel a Jiří Lipš. Hned po startu se do vedení dostal Radomír Kupec a hned od prvních metrů si budoval náskok. Jeho náskok narostl na 7 sekund a s přehledem si dojel k radosti domácích fanoušků pro vítězství. 9 sekund dělilo v cíli 2. Sekaninu od 3. Matyáše Zemana, který po velkém boji své umístění udržel před 4.Tomášem Pospíšilíkem. V závěrečném kole došlo k těsnému souboji Kramářové s Demkinem. Avšak bylo to na žlutých vlajkách. Zatimco Kramářová dle pravidel před překážkou ubrala, Demkin nikoliv a došlo tak k vzájemné kolizi. Protože však nedošlo ke změně pořadí tak Demkin nebyl potrestán, přestože byl incident traťovým komisařem řádně nahlášen. Kramářové tak patří 5. místo a Demkinovi 6. Na 7.místě dojel Hummel, na 8. Jiří Lipš. Chybující Horner dojel na 9.místě. Po technickém problému zůstala stát v 8.kole 10. Ivana Kuželová.

D3A +D7

Divize 3A byla bohužel ochuzena o účast Ladislava Hanáka, Ondřeje Musila a Jiřího Svobody. A protože Petra Švestku už v úvodním tréninku zklamala technika, byl jediným reprezentantem a zároveň největším favoritem Vít Nosálek. A Víťa zde skutečně neměl konkurenci. Vyhrál vše co mohl s obrovským náskokem a přehledem. Velmi dobře se tu však ukazoval Jiří Šikola, který zde obsadil v tréninku 2.místo a také v rozjížďkách si počínal skvěle. Bohužel ve finále mu upadlo kolo a Šikola si tak pódium z Humpolce neodvezl. Škoda. Tak jako Nosálek si v rozjížďkách skvěle počínal i Igor Vlasatý ze Slovenska. Získal suverénní 2 vítězství a do finále startoval rovněž z 1.řady ještě s Miroslavem Kuželem. Ze 2.řady startovali Jiří Šikola a Manfred Brandstetter, který se zde také ukazoval ve skvělém světle a je jedním z velkých favoritů na vítězství v Mistrovství střední zóny, neboť pojede celý seriál. 3.řada měla toto složení- Klaus Horner, Andreas Hasler a Ondřej Fau. Z poslední řady startoval Andí Mancin a Josef Jonáš. Nosálek byl na startu jako raketa a od prvních metrů bylo zřejmé, že i ve finále bude neporazitelný. Nosálek potvrdil předpoklady a suverénně zvítězil. Na 2.místo se dostal Vlasatý a i on už před sebe nikoho nepustil. Na 3. místě si jel pro pódium Šikola, ale vyvrátil si kolo a tak se na bronzovou příčku dostal Brandstetter a svojí pozici již udržel. Pro 4.místo si dojel Mancin z Polska. Andreas Hasler si dojel pro 5.místo a Ondřej Fau pro 6.příčku. Na 7.místě byl Klaus Horner a na 8. již zmiňovaný smolař finále Jiří Šikola. Miroslav Kužel doplatil ve finále na dost rozbitou trať a zůstal ve 3. kole stát s poškozeným vozem a je tak 9. 10.místo obsadil Josef Jonáš.

D3+D8

V D3 se sešla téměř kompletní česká špička. Chyběli pouze Roman Kalvoda a lídr ME Petr Turek. Při průměrné rychlosti 93,8 km/h se v tréninku radoval z vítězství Petr Bartoš před 2.J anem Smržem a 3. Borisem Vaculikem. A právě Petr Bartoš byl nejúspěšnějším jezdcem v kvalifikačních jízdách. V této divizi byla k vidění asi nejdramatičtější situace celého závodu. Ve 3.sérii došlo těsně po startu ke kolizi Jozefa Sýkory a Jaroslava Hoška. Jarda Hošek se dostal se svým speciálem do vzduchu a byla z toho dost nehezká bouda. Naštěstí se Jardovi nic vážného nestalo, ale jeho vůz již nebyl schopen pokračovat v závodu. Postavení jezdců na startovní čáře finálové jízdy bylo následující-1.řada-Petr Bartoš, Roman Keřka a Jan Smrž, 2.řada-Jaroslav Hošek, který kvůli již zmíněné nehodě finále nejel a Jozef Sýkora. 3.řada-Boris Vaculík, Miloš Marton a Aleš Pařízek. 4.řada-Jaromír Štětina a Vladislav Štětina. Body si v Humpolci vyjeli ještě 11. Jan Soldát,1 2.Josef Pagač, 13. Zdeněk Sekerka a 14. Tadeáš Staněk. Po startu se vedení ujal Honza Smrž, kterého pronásledoval Petr Bartoš a R.Keřka. Několik kol platilo toto pořadí. Potom ale přetočil svůj vůz Keřka a propadl o několik pozic. Bartoš vyčkával na chybu Smrže a dočkal se jí. Honza udělal drobnou chybičku a Petr ji nekompromisně potrestal. Dostal se před Smrže a dovezl svojí Barču do cíle jako vítěz. Na 2.místě dojel Smrž. Z poslední řady až pro zelený věnec si dojel Jarda Štětina, který o tuto pozici bojoval se 4. Vladislavem Štětinou. Jozef Sýkora si vyjel 12 bodů za 5.místo a díky přetočení svého speciálu patřilo Keřkovi 6.místo. O kolo méně než 6.Keřka měl v cíli 7. Marton a ve 3.kole zradila 8. Vaculíka technika. 9.byl nestartující Jarda Hošek a 10. Aleš Pařízek.

Závod v Humpolci se mi velice líbil. Dovolím si tvrdit, že to byl zatim nejlepší závod MMČR v této sezóně. Nemám pořadatelům co vytknout. Snad jen na trati mohlo být méně děr, ale pořadatelé dělali maximum pro úpravu trati a rovnali ji neustále. Protože jsem tento závod sledoval z pozice traťového komisaře tak musím ocenit fakt, že se neustále kropilo a tak se v tropických teplotách téměř neprášilo. Opravdu mě tento závod velmi zaujal a chválím všechny pořadatele z Humpolce. Pro autokrosar.cz Jan Petr

««« Předchozí text: Pro Václava Fejfara je Evropa prioritou
Následující text: MMČR Dolní Bousov »»»



autor: Tomáš Baloun | 8.6.2008 Ne 11:12 | tisk | autokros | 9 komentářů

Komentáře k textu

Autokrosar.cz věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si Autokrosar.cz vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.
[1] Nikol

Humpolec byl fajn…těšim se na další závody… ;-)

8.6.2008 Ne 13:21
[2] ??

Pokud vím tak Honza Smrž ve finále nevedl a žádnou chybu neudělal od začátku jezdil 1.Bartoš, Smrž, a pak dlouho nikdo. nebo jsem asi slepý 8-O

9.6.2008 Po 16:50
[3] Lucinka

Opravdu je to tak Honza Smrž byl po startu na 2.místě a tak to zůstalo i do cíle,žádnou chybu ve finále neudělal ;-)Celé finále jel za Petem Bartošem,takže menší oprava… ;-)Jinak závody byly velice krásné a bylo sena co koukat!…

9.6.2008 Po 17:42
[4] Áša Dvoje závody

:-) :-) :-) Tak to jste asi byli na jiných závodech než autor reportáže! :-) :-) :-)

9.6.2008 Po 21:05
[5] ??

Tak to asi ano, jen doufám, že já byl na těch správných :-P

9.6.2008 Po 22:10
[6] špáča Omluva redakce:

Bartoš opravdu vedl od samého začátku a to naprosto přesvědčivě. Do článečku se prostě vloudila chybička, kterou nám doufám odpustíte ;-)

10.6.2008 Út 03:18
[7] leoš Chybička ???

Hele, vy si ty reportáže ze závodů asi vymýšlíte co? Chybičku všichni odpouští pokud se překlepnete třeba v celkovém pořadí na 7. a 8. místě, nebo něco podobného. To se dá samožřejmě pocopit. Ale tohle neni chybička. Tohle je naprosto vymyšlený průběh závodu!!! Nejsledovanější finále a na předních příčkách!!! Asi by to měl příště psát někdo nestraný který nebude mávat na stanovišti a bude sledovat závod z místa kde na něj uvidí. Teď jen můžem spekulovat s jakým úmyslem to tak napsal.

10.6.2008 Út 13:20
[8] WOLF >leoš

…třeba bys to příště mohl psát ty…aby to bylo na 100% pravdivé… 8-O

10.6.2008 Út 15:03
[9] Nikol

proč tolik povyku?? šmarjá copak vy někdy neuděláte chybu? jo a chtěla bych vidět vás kdybyste měli dělat takovejhle článek a neměli k tomu pořádný podklady, když musíte makat aby byly závody v pohodě pro diváky a aby se nikomu nic nestalo!! ale je to něco proti něčemu…každej to holt vidí jinak…

12.6.2008 Čt 14:57
Nelze přidávat nové komentáře.
Aktuální závod
obrazek

Zvláštní ustanovení

___________________________
obrazek

Zvláštní ustanovení

___________________________
obrazek

bottom_kalendar


Náhodná fotka

Náhodná fotka z fotogalerie


bottom_kalendar


Poslední komentáře
bottom_kalendar


Doporučujeme

Kalendář závodů

Kalendář závodů

Inzerce

Rally-mania

Kartcross

RC-Tábor

České Okruhy

Sport Motor News



bottom_kalendar
kalendář
ME 2013
   
25.-26.5. Bauska -LV
1.-2.6. Seelow -D
29.-30.6 Cunewalde -D
6.-7.7. Nová Paka -CZ
20.-21.7. St.Georges -F
17.-18.8. Nyirad -H
24.-25.8. Přerov -CZ
14.-15.9. St.Igny de Vers -F
22.-22.9. Maggiora -I

ZSE 2013
   
13.-14.4. Nyirad -H
18.-19.5. Molča -SK
15.-16.6. Přerov -CZ
13.-14.7. Senica -SK
3.-4.8. Poříčí n/S -CZ
10.-11.8. Türkeve -H
7.-8.9. Gonars -I

MMČR a ČT 2013
   
20.-21.4. Humpolec
11.-12.5. Nová Paka
15.-16.6. Přerov
27.-28.7. Dolní Bousov
3.-4.8. Poříčí n/Sázavou
31.8.-1.9. Sedlčany
5.-6.10. Přibice
12.10. Humpolec-VZ

Racer Buggy 2013
   
6.-7.4. Přibice-PS
20.-21.4. Humpolec-MČR
27.-28.4. Dobřany-PS
11.-12.5. Nová Paka-MČR
1.-2.6. Dolní Bousov-PS
8.6. Dobřany-MČR
9.6. Dobřany-PS
29.6. Přerov-MČR
30.6. Přerov-PS
27.-28.7. Dolní Bousov-MČR
3.-4.8. Poříčí n/S-MČR
31.8.-1.9. Sedlčany-MČR
14.-15.9. Nová Paka-PS
5.-6.10 Přibice-MČR
12.10. Humpolec-VZ
bottom_kalendar
cisty


TOPlist


Sledovanost webu


bottom_kalendar
copyright