head
homekalendargaleriekontakt
Partneři

attract

attract

autosport

a1

JSC- hydraulika

AutoMotoNet

Wintter

TipTyre-kvalita není náhoda

ASK

megapress

a1

AOP okna

Sharon


bottom_kalendar

    Pro Václava Fejfara je Evropa prioritou

obrazek O uplynulém víkendu se odjel další závod Bresson Mezinárodní mistrovství ČR v autokrosu. Při pohledu do startovní i výsledkové listiny mistrovského závodu v Humpolci je patrné, že se tam jméno Václav Fejfar nevyskytuje.

 
 
 

„Humpolec jsme vypustili, neboť po Bausce bylo na autě zase moc práce a nemá cenu startovat s nepřipraveným vozem. Přestože jsou dosavadní výsledky nad naším očekáváním, stále Fabii ještě vylepšujeme, testujeme, jsme na počátku jejího vývoje.“

Znamená to, že domácí šampionát není letos prioritou?
„ Je to přesně tak, soustředíme se zejména na Evropu, ale domácí Novou Paku jsme už kvůli příznivcům vynechat nemohli a stejně tomu tak bude i v Dolním Bousově. To už bude vrcholit příprava na Seelow a následně na Štikovskou rokli. Takže Bousov bude ostrým testem.“
Na co se bylo nutné po vydařeném závodě v Bausce zaměřit především?
„Pozlobil nás alternátor, který nás odsunul z první pozice ve finále na druhou příčku a problémy s ním byly celý víkend. Repasí však prochází prakticky celé auto, je nutné všechno všechno překontrolovat. Navíc vůz stále odlehčujeme, neboť jsme stále nad povoleným limitem.“
Vedle samotného závodění Vás čekají opět i společenské povinnosti, které však k prezentaci týmu i vozu patří.
„ Měl bych se v rámci povinností ke sponzorům představit na několika akcích, jednou z nich bude i předvedení vozu při slavnostním představování posádek na 2. ročníku Rally Krkonoše v Trutnově v pátek 13. června.“

O finanční náročnosti autokrosu, kde jsou většinou vozy „jednokusovými“ speciály, svědčí i fakt, že i na kapotu Škody Fabia Václava Fejfara přibyly další nápisy. A tak se vedle firem Renovak, Keramika Knap, AV Engeneering, Kingspan, Havex Auto, Castrol, Seco Group, Novopacké Pivo, Deprag, Autoklub Nová Paka objevují i ASK Motorsport, PS Graph, Trotina Auto a ctyrkolky-jicin.cz.

Po třech dosud odjetých závodech v Mistrovství Evropy je Václav Fejfar v Divizi 1 čtvrtý, když na bronzového Káraie ztrácí pouhé dva body a na stříbrnou příčku zatím sedm. Dosud vedoucí Naujokaitis má před Fejfarem náskok sedmnácti bodů.

Nová Paka 4. 6. 2008
Pavel Vydra

««« Předchozí text: Ve Štikovské rokli se již vše chystá na „Evropu“
Následující text: Reportáž z Humpolce »»»



autor: Tomáš Baloun | 4.6.2008 St 15:32 | tisk | autokros | 18 komentářů

Komentáře k textu

Autokrosar.cz věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si Autokrosar.cz vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.
[1] pepa

Ahoj hold pan jezdec je pan jezdec až fábie bude poslušná budou se na Vaška všichni koukat zezadu. :-P

4.6.2008 St 18:23
[2] Áša

[1] To už na něj někteří koukaj teď z hodně velký dálky a to mají výkonnější auto než Vašek (i odladěný v loňské sezóně). 8-)

4.6.2008 St 19:37
[3] Honza

Dobrý pilot se pozná, a je jedno jestly 2 nebo 3 roky nezávodil, Vašek a Péťa Turek jsou toho dukazem. Jsou to oba špičkový piloti, jen škoda že se nesetkají na trati ve čtyřlitrech.

4.6.2008 St 20:05
[4] Starej harmonikář

Jsem moc rád, že to Vaškovi tak jede, nicméně není pravda, že 2 roky nezávodil. Přestože nebyl vidět v autocrossu, jezdil pohostinsky závody off roadů a to dost úspěšně.

4.6.2008 St 21:26
[5] pepa Pepa pro Honzu

No ze začátku jsem si taky řikal že je škoda že Vašek odchází ze čtyřlitrů ale ted jsem rád že jede D1 protože konečně máme pořádného závodníka v téhle divizi která u nás dlouho byla v zapomění ale ted se snad konečně probouzí k životu za poslední 2 roky udělala velkej pokrok u nás i v Evropě se zvedla a to že do ní přišel Fejfar je pro ní velké plus příchod takového jezdce pozvedne každou třídu jsem zvědav kdo ještě přibude ted až se závody přesunou víc do středu Evropy kdyby se ted vrátil Wild to by byl mazec Honza Bartoš by snad taky mohl vyrazit někam ven letos mu to jede pěkně přes zimu do fabky asi něco přibylo tak zdar a sílu všem našim!

4.6.2008 St 21:53
[6] sandy

:-?No aby jste se z Václava neposrali.Pan šofér to bezesporu je,ale začínám mít pocit že tady nikdo jinej nezávodí a nebo je to všechno iniciativa lidí kolem něj aby do tý prdele svejch sponzorů nelezl sám,jak to zatím ve všech rozhovorech předvedl.Moc by mě zajímalo kolik do toho vrazil ze svého,tak jak to dělá naprostá většina autokrosařů včetně jeho soupeřů.Myslím že to vím naprosto přesně.Jeho neutálý brekot je toho jen důkazem,co myslíš Vašku?

5.6.2008 Čt 12:50
[7] joska

[2]Vykonejsi auto,tak me napadnul pan Brozek.Jenze toho nemuzes povazovat za soupere to bys Vaska urazil. :-P

5.6.2008 Čt 13:07
[8] Fanda

[6] Sandy to od tebe neni hezky. Vsichni, kdo v dnesni dobe dokazou jezdit a financovat autokros jsou pro me borci. Vasek je evropska spicka, to musi uznat i jeho „antifanousci“. Takovej nastup do sezony jakej Vasek predvadi zaslouzi potlesk. Doby Franty Kacirka jsou uz pryc a je dobre, ze mame na spicce D1 takovou osobnost. Vasku drzim palce, jen tak dal.

5.6.2008 Čt 13:56
[9] acor

Sandy-co ty o tom můžeš vědět co?Mluví s tebe akorát závist a ubohost.Jedinej kdo tady brekot předvádí tak si ty :-)Myslim si že Vašek a jeho team mechaniků pro ten to sport udělal dost a dost slušný práce že si podporu zaslouží.

5.6.2008 Čt 14:42
[10] Honza Pro Sandy

Proč sem píseš, když tomu vůbec nerozumíš. Závist je sviňa že?

5.6.2008 Čt 15:58
[11] web lexa

Normální lidi zajímají výsledky a ne finance.A jestli do toho nedal Vašek nic ze svýho,tak se mu mužem akorát poklonit,že ví jak na to.Hlavně je to jeho věc.Aspon je to můj názor. :-|

5.6.2008 Čt 16:16
[12] sandy

[10]na těchto stránkách už bylo ke čtení ledaco (Bartoš, atd) k tomu jsou tyto stránky určeny i když se to občas trochu vymkne ale aby tady někdo vyjmenovával (viz.článek nahoře)své chlebodárce,to si myslím že sem nepatří a trochu to opravdu zavání lezdo….…..Ono čeho je příliš toho je příliš.Myslím že to Václav opravdu nemá zapotřebí a dost se s tím shazuje.

5.6.2008 Čt 16:21
[13] Honza Pro sandy

Prosím tě už mlč, protože jedinej kdo se tu strapňuje jsi ty.

5.6.2008 Čt 17:11
[14] Áša

Proč asi dávají sponzoři na něco peníze???

Asi proto, aby o nich bylo slyšet a aby byla vidět jejich reklama či logo.

Pokud se o nich nebude psát a mluvit, uvidíme na trati jednobarevná auta, jako z výrobní linky a na nich nalepená startovní čísla.

Když si na startu představím tak 10 bílých aut, brrr. To by bylo jak služební auta na firemních parkovištích

5.6.2008 Čt 18:27
[15] Starej harmonikář

Sandy, ó Sandy… kdybys věnoval nějaký činnosti jen 1/3 úsilí, které věnuje Vašek námi všemi společně oblíbenému sportu, nemohl bys snad takovou kravinu vyplodit. Nebo že by snad na povrch bubřela některá z tradičních českých nechvalně známých vlastností? Pokud jsi někdy zkoušel dělat nějaký sport alespoň na lepší výkonnostní úrovni (já ano), jistě víš, že bez sponzorů to jde těžko – a sponzor ti nedá ani vorla, pokud nebude vidět. Od doby, kdy sponzoring pronikl do sportu a nejen motoristického, chtějí být sponzoři vidět vždycky a všude – to je dáno principem. Jeden příklad z historie: Když se novináři ptali Jackie Stewarta, chtějíce si ověřit jeho fyzickou kondici, jestli by jim předvedl stojku, prohlásil, že jistě, ale jen na střeše vozu Ford a s hodinkami Rolex na ruce (to byli tenkrát jeho sponzoři). A je snad kvůli tomu méně slavnej? Jako kluci, pokud použiju tvůj slang, jsme z něj byli posraní všichni a pro mně je jedním z pěti velikánů motorismu pořád. Co se týká Vaška, máš na svůj názor právo, ale nevím, kde jsi vzal tu jistotu, že Vašek někde breči. Mimochodem viděl jsem ho skutečně brečet jen jednou v životě a to dojetím po vítězství v D3A ve Štikovské rokli (rok si už nepamatuju), kromě toho jsem s ním sám kdysi projednával sponzoring naší firmy. Nutno říci, že nebyl jediný z oblasti motorismu, kdo to přišel zkusit. Jeho jednání bylo velmi korektní a taky byl jediný, kdo od nás příspěvek na svou činnost dostal (nebylo to mnoho a nebylo to dlouho – změnilo se vedení ve firmě a dalo přednost jiným prioritám). Kromě toho netuším, kde se v tobě bere jistota, že soupeři sponzoring nevyužívají. Ty reklamy na autech nejsou proto, že by si závodník neuměl auto vyzdobit jinak. No a jestli to někdo zvládne bez sponzorů, klobouk dolů, úklona až k zemi, ale především je to každého velmi privátní věc, jakým způsobem si zajišťuje prostředky k závodění. To, si myslím, není tvoje věc… Mám pocit, že jsi šlápl do něčeho ošklivého páchnoucího, v čem by ses sám mohl dost vymáchat.

7.6.2008 So 07:38
[16] web lexa

A to jsi napsal moc hezky. 8-)

7.6.2008 So 08:36
[17] vdd

Václava moc uznávám, zajet s bugynou i s plechovkou je velký kumšt. Stejně velký jako shánět finance. Nevím kolik z Vás si to dovede představit. Sám jezdím plechovky tak o tom něco vím. Ale faktem je, že stejně rychlých pilotů je u nás víc. Jen neumějí sehnat tolik peněz.

9.6.2008 Po 18:15
[18] Starej harmonikář

To vdd 17: Máš pravdu, ono potenciálních Michaelů Schumacherů po světě pravděpodobně taky chodí dost, jen neměli tu šanci být ve správný čas na správným místě a mít k dispozici odpovídající prostředky. Vaška uznávám nejen jako jezdce, ale taky jako konstruktéra a designéra. Většina vychytávek, které jeho auto odlišují od ostatních je totiž z jeho hlavy. Řekl bych, že podobně je na tom Petr Turek.

10.6.2008 Út 07:56
Nelze přidávat nové komentáře.
Aktuální závod
obrazek

Zvláštní ustanovení

___________________________
obrazek

Zvláštní ustanovení

___________________________
obrazek

bottom_kalendar


Náhodná fotka

Náhodná fotka z fotogalerie


bottom_kalendar


Poslední komentáře
bottom_kalendar


Doporučujeme

Kalendář závodů

Kalendář závodů

Inzerce

Rally-mania

Kartcross

RC-Tábor

České Okruhy

Sport Motor News



bottom_kalendar
kalendář
ME 2013
   
25.-26.5. Bauska -LV
1.-2.6. Seelow -D
29.-30.6 Cunewalde -D
6.-7.7. Nová Paka -CZ
20.-21.7. St.Georges -F
17.-18.8. Nyirad -H
24.-25.8. Přerov -CZ
14.-15.9. St.Igny de Vers -F
22.-22.9. Maggiora -I

ZSE 2013
   
13.-14.4. Nyirad -H
18.-19.5. Molča -SK
15.-16.6. Přerov -CZ
13.-14.7. Senica -SK
3.-4.8. Poříčí n/S -CZ
10.-11.8. Türkeve -H
7.-8.9. Gonars -I

MMČR a ČT 2013
   
20.-21.4. Humpolec
11.-12.5. Nová Paka
15.-16.6. Přerov
27.-28.7. Dolní Bousov
3.-4.8. Poříčí n/Sázavou
31.8.-1.9. Sedlčany
5.-6.10. Přibice
12.10. Humpolec-VZ

Racer Buggy 2013
   
6.-7.4. Přibice-PS
20.-21.4. Humpolec-MČR
27.-28.4. Dobřany-PS
11.-12.5. Nová Paka-MČR
1.-2.6. Dolní Bousov-PS
8.6. Dobřany-MČR
9.6. Dobřany-PS
29.6. Přerov-MČR
30.6. Přerov-PS
27.-28.7. Dolní Bousov-MČR
3.-4.8. Poříčí n/S-MČR
31.8.-1.9. Sedlčany-MČR
14.-15.9. Nová Paka-PS
5.-6.10 Přibice-MČR
12.10. Humpolec-VZ
bottom_kalendar
cisty


TOPlist


Sledovanost webu


bottom_kalendar
copyright