head
homekalendargaleriekontakt
Partneři

attract

attract

autosport

a1

JSC- hydraulika

AutoMotoNet

Wintter

TipTyre-kvalita není náhoda

ASK

megapress

a1

AOP okna

Sharon


bottom_kalendar

    Bousovské bahenní koupele

ROZHODNUTÍM ŘEDITELE ZÁVODU, BYL ZÁVOD ZRUŠENÝ !!!

Jinak snad ani nejde tohle trápení pojmenovat. I přes nesjízdnou trať pustili komisaři na trať… koho jiného než čtyřlitry…(aby vzniklé bahno vyházely) i přes tvrzení většiny jezdců, že to trati rozhodně nepomůže, začali najíždět na start první vozy… jak to dopadlo… zkuste hádat.

 

Spousta zníčených blatníků, dvě KO spojky , jeden motor – Honza Smrž, Aleš Křesťan nedojel ani do kopce cíle, prostě zapadl :-(… toto vše se ale dalo očekávat.

Před pár minutami začalo pršet, dnešní den je zrušený, zítra se neví.. nikdo neví co bude, nyní pořadatelé jednají, za jakých podmínek, je schopný sem na trať někdo dodat těžkou techniku, aby dala trať do pořádku, když to nezvádli jezdci čtyřlitrů…

Pro Vaší informaci, všichni jezdci Racer buggy odstoupili, do samé i jezdci Kartcross.. (pro doplnění informace závod prý těchto dvou divizí byl zrušen…..) nikoho z nich už na 100% neuvidím…

takže uvidíme, jak tato dnešní „fraška“ skončí….

««« Předchozí text: Kalendář závodů ME na rok 2013
Následující text: MMČR Dolní Bosouv »»»



autor: David Jeřábek | 1.9.2012 So 14:37 | tisk | autokros | 101 komentářů

Komentáře k textu

Autokrosar.cz věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si Autokrosar.cz vyhrazuje právo takový příspěvek částečně, nebo zcela vymazat.
[1] láda

Za to ale nemůže počasí to je v tuhle dobu každý rok skoro stejné s tím se má počítat a Bousov zařadit do kalendáře na červenec kdy je málo srážek a vysoké teploty trať by za pár hodin vyschla je vidět že se u kalendáře myslí :-(

1.9.2012 So 15:07
[2] Dada finální

rozhodnutí: dnešek je ukončen, prý se nasadí na trať technika.. která se jí pokusí upravit aby se ráno mohlo odstartovat. Pokud se tak nestane, bude celý závod zrušený….

1.9.2012 So 15:40
[3] Monster

Je výborný tam nahnat kluky pomalu v pátek odpoledne a nechat je do neděle čekat jestli vůbec pojedou :) myslím si že jsou nadšený :D

1.9.2012 So 15:43
[4] Jirka

Nejlepší je Bousov zrušit a přeložit závod do Paky jako v loni.Pořadatelé v Pace to zvládnou jsou totiž jedničky.
:-P

1.9.2012 So 18:29
[5] maťa

[4] Jirka : tak to mi pak přivez velkou zasou něčeho dobrýho na nerví :-)

1.9.2012 So 18:33
[6] pepinio

ahoj byl jsem se tam dnes podívat protože mě zajímalo jak budeto v bousově vypadat a jak jsou na tom jezdci v divizích. Ale škoda mluvit. Připomíná mi to přesně nevím,který rok ale bude to asi 15 a možná víc zpátky kdy pan Teichmann nechal na trat navozit písek aby tam nebylo tolik jílo. Dopadlo to tak že ve velkých buggy dojel jenom Stárek myslím jinak všechny auta utopily v bahně. Je mi kluků docela líto, ale snad se o titulech rozhodne v regulerním závodě. Zdrávím kluky a držím pěsti. Kouknu ráno na autokrosaře jak dopadla technika jestli se tam máme jed s malým koukat. Jinak Dádo díky za reference

1.9.2012 So 19:27
[7] Fany

Kdyby jste někdo věděl jestli se to zítra pojede dejte prosím vědět,mám to docela daleko a nechci jet zbytečně a ani přijít o závod. My jsme dnes jeli motokros ve Stříbře(podobná hlína jako Bousov) a pořadatele vše zvládli super!!!

1.9.2012 So 19:56
[8] Boris Vaculík Bousov

Myslím, že rozhodnutí zrušit závod pro racer buggy a karty bylo správné, protože by tam ty auta nevyjely. Je škoda že zapršelo, trať jinak vypadala dobře připravená. Nezbývá než pořadatelům a jezdcům držet palce aby to nějak zvládli a už do toho nezapršelo. Nechtěl bych být v jejich kůži, bo s přípravou závodu měli spoustu práce a celá snaha je pryč. Opravdu by to chtělo termín třeba v červnu….škoda….

1.9.2012 So 20:03
[9] Hlupoň

Docela lituju Pěndu, myslím si, že kdyby věděl….. No nic, přeju všem zainteresovaným, ale i jezdcům a divákům, aby se příroda umoudřila a trať byla zítra sjízdná bez problémů!!!

1.9.2012 So 21:44
[10] Dada o osudu

závodu by se mělo rozhodnout v 9 hodin, jakmile budu něco vědět, písnu to sem…

1.9.2012 So 22:23
[11] aleš v.

To je teda dost pozdě,to už tam akorád budu.ale má být hezky konečně tak to snad vyjde ;-)

1.9.2012 So 23:04
[12] Biker.ceskyraj Krosu zdar

Trať je suprová, technicky jedna z nej tratí u nás, ale bohužel materiál je horší a kór když zaprší, jako tento pátek. Je to prostě smůla. Bousov se vždycky jezdil kolem 20.června, většinou počasí vycházelo. Nevím, proč se to přesunolo až na závěr léta. Co píše Pepíno je pravda, trať byla pěkně nachcaná a všechny jezdci zapadli na vjezdu do lesa a myslím slovák Lacko, který jezdil poslední, všechny tam předjel, jelikož to vzal mimo trať a vyhrál. Možná bych našel doma i program. Tenkrát jezdili Juniorky ještě s motorem Trabant a pohonem zadní napravy a nebyli schopný vyjet ani do první zatáčky. Na druhou stranu je to autokros a pokud někomu vadí bahno, ať jde jezdit okruhy. Bohužel dnešní vývoj tratí se z původního krosu dostává spíš na povrchy podobné rallykrosu. Snad to zítra vyjde. Dáme klobásku a pivko a bude hej. :-D

1.9.2012 So 23:43
[13] kozák

Máte někdo nějaké informace, jestli se dnes pojede? Jo a co tam točí za pivečko? Děkuji

2.9.2012 Ne 09:13
[14] Dada závod

zatím nikdo nic neví, čeká se na rozhodnutí vedení závodu, všichni jsou tu v očekávání…. hned jak budu vědět více, písnu do komentáře něco víc…

pivo : Kozel :-)

2.9.2012 Ne 09:18
[15] Dada neoficiální

info mluví o to, že by se mohlo jet…..

2.9.2012 Ne 09:29
[16] web blanka Dada

Tvoje informace paráda, děkuji moc

2.9.2012 Ne 09:39
[17] Tomáš

Na stránkách Chronorace se objevili převzatí jezdci http://chronorace.cz/…%20ZAA_1.htm

2.9.2012 Ne 09:42
[18] Dada officální vyjádření

závod je ZRUŠENÝ !!!

2.9.2012 Ne 10:09
[19] jahubert udajne

Ted jsem dostal info z Bousova, ze jezdci se pry do 10min maji sami rozhodnout, zda-li do toho jdou nebo ne. Jinak by se snad mel odjed jeden merak, dve rozjizdky a finale.

2.9.2012 Ne 10:11
[20] Dada ředitel

závodu byl projet trať a rozhodl, že je trať nezpusobilá k závodění. Závod je tedy i přes veškerou snahu zrušený….

2.9.2012 Ne 10:21
[21] JOSEF HILDEBRAND

KATASTROFA…..NIC JINEHO SE NEDA DODAT

2.9.2012 Ne 12:36
[22] Honza Pavlík

To mě fakt mrzí, věřím, že pořadatelé dělali co mohli, ale větru a dešti neporučíš… :-(

2.9.2012 Ne 13:11
[23] Tomas

A byla tam nejaká ta Technika na upravu?

2.9.2012 Ne 13:17
[24] pepinio bousov dřív

je tada pravda, že za mého mládí, když jsem ještě pracoval jako traťák tak se bouzov jezdil většinou na rozhraní červen červenec před packou evropou a mimo toho incidentu s pískem tam problémy s tratí nebyli. JInak se chci zeptat jestli se bude nahrazovat závod jiným nebo jestli skončí mistrovství republiky jak to bylo před tímto závodem. Nevíte někdo? Zatím zdravím

2.9.2012 Ne 13:57
[25] jahubert re pepinio

On se nejede závod MMCR na konci zaří v Sedlčanech ?

2.9.2012 Ne 16:45
[26] josef Tomas

Technika tam byla. Možná se mýlím, ale pro tento účel naprosto nevhodná. Jsem přesvedčen,pokud by byl k dispozici buldozer nebo grejdr, k tomu velký čelní nakladač v 9.00 se mohlo startovat na naprosto regulérní trati. Je to puze můj osobní pocit po tom co jsem dnes ráno v D. Bousově viděl. Nerad bych někomu křivdil.

2.9.2012 Ne 17:05
[27] Monster

Pomatuji si, že před dvěma lety bylo to samé v Přerově. Kdy tam v pátek hrozně pršelo a v sobotu nalétnuli frajeři s Bagrama, Grejdrama, buldozérama a vším co našli a trať udělali a odjelo se to za jeden den. A myslím si, že na ty poměry i slušně. Je škoda že kluky nechají najet v pátek. V sobotu nechaj velký buggyny zahrabat, zničit a pak se čeká a čeká. A jedou domu. Měli nechat Radka Jordáka aby jim pomohl. Jojo hold víkendový autocrossový camp v Dolním Bousově.

2.9.2012 Ne 17:30
[28] Tomas

Libilo se me že po jezdcích ješte chteli nechávat čast a nebo celé startovné ale nezlobte se na mě. NIc neudelali ,proto aby se jelo jen koukali do nebe kdy vyleze sluníčko pak upekli sanitu.Znicili Super buggy.A tem by se ty peníze měli dát. Protože ty co tam vyjeli maj AUTOKROSOVY SRDCE! Tam totiž vjel jen srdcař!Díky CHLAPI!!!!!!snahu vyházet ten humus jste měli.

2.9.2012 Ne 18:02
[29] Adam Náhradní závod

No nějak to opět skončilo,ale bylo by dobré- aby se jel ještě závod Mčr v Nové pace,aby jich bylo aspon celkově sedm republikových,popř. Setkání Humpolec jako Mistrák,což se už stalo v minulosti.

2.9.2012 Ne 18:24
[30] Tomáš

[29] Adam :Jen se nebojte ono už se něco určitě peče. Jen je nerealný jet v Humpolci mistrák jen v sobotu při počtu přes 100 startujících. Tenkrát to šlo nebylo v mčr tolik aut.

2.9.2012 Ne 18:28
[31] Tomáš Jirka

Přeložit závod do Paky by bylo super, ale bohužel už není kdy. Všechny víkendy se totiž krejou s evropou. Jediný možný je Humpolec setkání, ale jede se tam jen zkrácený závod na jeden měřák a dvě rundy. To by se spoustě lidí asi nelíbilo.

2.9.2012 Ne 18:48
[32] georg

když se nechce je to horší než když to nejde podívejte se u Svobodových na FB po zrušení závodu jezdili po zrati

2.9.2012 Ne 19:37
[33] Petr Svoboda

Dolní Bousov a video z neděle… Video zde: http://www.facebook.com/petr.f.svoboda

2.9.2012 Ne 20:01
[34] pepin

technika na hrani a ne odstraneni bahna to bylo lepidlo za 14 dni se ma jet rakouska republika v pribicich tak at ti co za to pobiraji kacki tak at skloni hlavy a oslovi je tam a je to . ale pochybuju že to z autoklubu cr nekoho napadne myslim ze to tam spatny neni a dalo by se to tam odjet 8-O 8-O

2.9.2012 Ne 20:45
[35] Tomáš

[34] pepin :To je dobrej nápad. A Přibice mají příští rok o republiku prý zase zájem

2.9.2012 Ne 20:56
[36] pepin tome

tome ale koho to napadne s fasu cr ti jen hrabat kacky a drbat jezdce na prejimkach. 8-) 8-)

2.9.2012 Ne 21:02
[37] Tomáš

Neboj on už to tady někdo z dotyčných lustruje a hledá názory na Bousov, tak si toho snad všimne :) Ale problem bude spíš v tom, že ve stejnym termínu se jede Evropa ve Francii

2.9.2012 Ne 21:11
[38] pepin tome

to vim kluci tam odtud tady davali plakaty tak to vim a trat tam meli vzdy upravenou až na 2010 co tm taky lilo ale dali to do kupi a letos co vim tak to jet nechteli kdyz poplati co maji tak doplati ze sviho a pritom ze vsech zavodist tam porad neco buduji :-P :-P

2.9.2012 Ne 21:31
[39] pepin dadovi

nevim jakou snahu mels na mysli ale jen vyckavali asi na zazrak nebo zeby ti z fasu neco udelali pro jezdce to pochibuju ti tak sbalit kacki a nacpat nacky 8-O 8-O 8-O

2.9.2012 Ne 21:47
[40] horní dolní

nešlo o bahno ale o čouhající panel a trubky za stanovištěm 2 bohužel. Podle info. p.jordák(zaplať panbůh za tu nabídku), na rozpravě prohlásil, že už to stejně nemá cenu. A rozhodnutí nebylo na sportovních komisařích ale pouze na řediteli a organozátorech a zejména jezdcích, sk chtěli jet.A vracení startovného at si každej jezdec přebere sám.

2.9.2012 Ne 23:57
[41] ERC

Podle dostupných informací se snad už v pátek vědělo že se nepojede… ten kdo viděl trať v sobotu, tak tomu to muselo být jasné. Ach jo, nemám slov!

3.9.2012 Po 08:31
[42] Martin Prokop Bousov

Je mi líto ředitele závodu P. Pěničky. Jeho první ředitelování a hned taková šlamastika. Bylo by ale škoda, kdyby toto jeho chlapské rozhodnutí ,,o ukončení závodu,, mělo vliv na jeho případné další ředitelování. Jeho konečné rozhodnutí určitě nebylo jednoduché a to zejména proto, že se závod konal zrovna v Bousově. Zachoval se ale nakonec jako chlap a jako správný ,,činovník pro styk s jezdci,, , kterého doposud vykonával. Naslouchal názorům jezdců a hájil jejich zájmy a bezpečnost. Jsem přesvědčen, že řada jiných ředitelů by už v sobotu ráno nahnala děti z Racer Buggy do toho bláta, aby se přesvědčili, že se to opravdu nedá projet. Doufajíce, že děti bláto vyháží…

3.9.2012 Po 08:39
[43] Martin

je to divný, něco napíšu a ne a ne mi to odeslat

3.9.2012 Po 10:04
[44] Martin

Myslím si ale, že kdyby parta chlapů od Svobodů s úpravou trati započala už v sobotu odpoledne, jak nám všem bylo ředitelem slíbeno, trať by byla v neděli ráno připravena. Asi nebylo správným rozhodnutím jít raději opékat prase a začít až ráno. V deset hodin teprve vyhrabávali startovní rošt a to se dle plánu měly už hodinu jezdit měřáky ! Kdyby to nasáknuté bahno už v sobotu stáhli, trať by pod ním měla čas vyschnout. Snad se opravdu báli co vše by vyhrabali, jak se ostatně neslo i celým depem… Argument, že by to bylo třeba náhodou zbytečné, kdyby v noci náhodou pršelo, považuji za nepochopitelný. Bylo to oficiální MČR a všechny teamy byly na tyto závody připraveny. Tady bylo třeba udělat všechno proto, aby to šlo a ne argumentovat, co by bylo kdyby… A ono náhodou už nepršelo….. možná škoda, nemuselo by se hrabat vůbec a asi by nevylezly ty trubky…. Tedy pokud tam byly, já je raději neviděl.

3.9.2012 Po 10:05
[45] Tomáš

V komentářích je nastavena ochrana některých slov kvuli urážkám. Hold mě nenapadlo že určitý slovo se dá použít i pro běžný věci na závodech jako je grilování.

3.9.2012 Po 10:06
[46] Martin

Aha :-P a já furt klikám. nepochopil jsem ale, které to moje slovo vyjadřující grilovací proces je TABU. A to jsem záměrně vynechal jména některých vrchních činovníků, kdyby náhodou neprošly filtrem :-)

3.9.2012 Po 10:22
[47] josef termín

to že se trať začala upravovat až v neděli… Nechápu, ale dobrý, bylo tam to kdyby a přecijenom to není nic levnýho, to že závodníci chtěli aspon to startovný zpet, se nedivím, tu dvojku projedou jen autobusem z Prahy, a na to že se ani nezávodilo to nekterý si myslím stálo aspon desítku, když vím jak na tom je Bousovská trať když zaprší, a chci aby se tam jelo, tak ji nemužu dát na podzim = sebevražda ( bohužel ne AČR) ale bousovského autoklubu…... jen doufám že pro příště bude mít třeba někdo rozum a ten termín bude na červen/červenec…... Doufám ale že se Bousov ještě pojede, trať je to pěkná…...

3.9.2012 Po 13:37
[48] Mara

Nejlepší Bousov se jel loni a sice v Nové Pace :-D

3.9.2012 Po 14:17
[49] pepin josef

v acr se nezamysli nikdo tem de jen o koritka a ne o to kdo kolik projede nebo znici techniku ktera nestoji korunu viz. pospisilik,fogl,smrž. kdo jim co da za ten pokus tak možna kus selatka kluci svobodovi a nebo žeby pan tajchman chovaji se k jezdcum jak k odpadu. ředitel zavodu ten do toho byl namocen a nechali ho vtom vymachat je me ho lito. jordak mel snahu jim pomoct a než to zaplatit a udelat zavody tak od patku jen keci a lži. myslim že by každej nebo aspon nekteři jezdci by tu nejakou kacku dali jordaci by to zmakli a zavodilo by se takhle jen hamba poradatelum a cinitelum ačr ti se tam ukazali 8-O 8-O 8-O 8-O

3.9.2012 Po 14:27
[50] Maršálek P. Názor

Zdravím, já myslím, že je škoda toho závodu, jezdců bylo dost a podívaná by byla super. Když to vezmu z mého pohledu, pořadatelé to měli moc těžké rozhodnout, zda závody odstartovat či ne. Já s týmem jsme dojeli v pátek pozdě v noci, už nepršelo, ale to co bylo v sobotu se trochu dalo předpokládat. Už týden běhalo po netu, že pátek a sobota bude pršet.. tak si přece na to nevezmu jen dva bagry, to je jak kdybych jel na závod s 5 litrama benzínu, že to možná bude stačit. :( .. osobně lituju Pěndy,je to suprovej kluk a taky člověk, který tento sport miluje, a myslím si, že chtěl udělat vše, aby byly spokojeny obě strany… bohužel jsou tam i jiní (višší) kterým je to asi fuk co s námi bude.. Děláme komedianty a ještě jim platíme. Ale zpět k trati. Když jsme opravdu zjistili, že to v sobotu nepůjde, a bylo nám slíbeno na noc úprava trati, tak by to asi reálné závody byly v nedělu. Bohužel, tak se nestalo, ano pořád se čekalo na zázrak, a asi vím proč, kdyby trať ( sama ) uschnula, tak by do toho nemusely bagry, a nevyšly by na povrch věci, které jsem tam viděl. Bohužel nejde sloučit autokrosovou trať a SMEŤÁK !!!!!!! To, že závody byly zrušeny bylo jen dobře a jsem rád, že nás ředitel závodu vyslechl a šel nám vstříc. Děkuji. Na druhou stranu odstartovat závod v pul 11 v nedělu, taky by se to stejně nestihlo.

3.9.2012 Po 16:20
[51] Pepa ....

.…

3.9.2012 Po 17:22
[52] Pepa...

Myslím si, že to že si tam Svobodovy pečou nějaký prase nemá vliv na závody. Pokud vím oni na starost závody neměli, na to tam byli pořadetelé a řiditel závody. Můžete se podívat na video jak po ukončení závodu tam Pavel Svoboda auto proháněl a jel krásně. Ano byly předměty v trati neřikám, že ne ale všude ta trať není taky ideální, jsou různé terény. A to že některý jezdci jsou barbíny a bojí se o to, že si zašpiní auto a já nevim co. Tak jeďte jezdit po silnici rally. Ptali se na názory jezdců, nikdo z vás tam u tabule nebyl schopný říct ani slovo chodili jste si stěžovat na věž. podle mě to byl ideální terén na závody, lepší než když to práší. jestli to spíš nebude tím, že málo kdo v tom to terénu umí jezdit.. A jinak jestli se tu jedná o déšť tak snad bylo jasné v pátek, že to do neděle nevyschne.. tim pádem se to mohlo ukončit už v pátek! a ne čekat do neděle.

3.9.2012 Po 17:39
[53] Lůcík

Nezlobte se tu na mně co vy tady všichni píšete teda až na pár vyjímek. Skuste si jít a sami si zorganizujte takovýhle závod jelikož na trati opravdu vylezl panel s drátama, který čouhaly ven a další….… myslím si že je jasný proč se ten závod ukončil. Technika tam byla a makala od půl 6 od rána ale pokud ten kdo tam byl tak sám viděl že ta trat je nesjízdná. Ano byl tam jeden sjízdnej kus což byl start ale ten zbytek určitě ne….a myslím si že ředitel závodu údělal správnou věc že ten závod ukončil

3.9.2012 Po 18:47
[54] lojza

no když tak nad tím přemýšlím, pomalu mám pocit, že se se skrečováním závodu snad i dopředu kalkulovalo. Aby závodníci přijeli a to startovné tam nechali. Odstartováním tréninků 4000 byly závody zahájeny, takže nikdo neměl nakonec ani nárok na startovné. A nebo ho někomu vraceli ? Nechal si ho někdo vrátit ? Asi ne a nikomu se snad ani nechtělo do té stejné fronty s divákama, kterým vraceli vstupné !!! takže normální regulérní podraz na závodníky. A to, že sami měli spoustu jiných výdajů spojených s tím, aby na závody přijeli nikoho s bafnářů nezajímá. Tedy až na jednoho – na slušného Pěndu. Prostě se doufalo, že ještě zaprší, závody se v klidu zkrečují a Svoboďáci, že už nebudou muset na trati hrabat. No a svede se to na objektivní okolnosti. Přece jen blázen a nebo člověk naprosto naivní by chtěl v bousově uspořádat závody skoro na podzim. :-P

3.9.2012 Po 19:25
[55] lojza

no a nebo ten, kdo potřeboval zástěrku uspořádání závodů hlavně proto, aby mohl ,,něco ,,dělat na trati. tedy upravovat. Rozumějme odvážet hlínu, přivážet odpadky a na vrch dát čepičku jílu. Doufám, že se pletu

3.9.2012 Po 19:29
[56] lemmoun

…zkouším ten drát vytrhnout vážně se s ním nedá hnout :-D :-D :-D

3.9.2012 Po 20:39
[57] radek.V Přibice

Zalté přibicele tam by se to odjelo i za tohodle počasí

3.9.2012 Po 20:48
[58] Maršálek P. lemmoun

tak to se povedlo, nenarážím na nikoho ale ta věta s drátem se povedla

3.9.2012 Po 20:48
[59] pepin

mate kluci jen pravdu

3.9.2012 Po 21:12
[60] pepin

pribice jedou rak.rep. jen v nedeli tak by se to z meho pohledu dali odjet v sobotu a nedeli ale to ti na hore museli premyslet a chtit a jeste by usetrili jak rakušaci tak z ačr

3.9.2012 Po 21:17
[61] pepin ačr

co jen drat kluci umyvadlo rory bet.sloupek to tam chce poslat nekoho z uradu životni ptrstredi to by vsem to sele zaskocilo co tm chteli delat s tou vydechlou technikou. pěnda je v tom nevine tak budme zvedavi a cekat co ty hlavi ačr vymysli budou tak dlouho vymyslet až autokros zanikne než dat penize na rozvoj

3.9.2012 Po 21:30
[62] Hlupoň lemmoun

Lemmoune, fakt se ti to zadařilo. Sice nevím, kde měl tentokrát drát být, na závody už jezdím velice sporadicky, ale je fakt, že dráty se v Bousově nepravidelně objevovali skoro každé závody…. A pamatuju si to ještě z minulého století. No a ty fotky Hošouna, Fógla i Smrže, jsou dost výmluvné!!!

3.9.2012 Po 21:32
[63] pepin

na ty koritaře patři vzit chabovec a hnat je až na vaclavak 8-O 8-O

3.9.2012 Po 21:36
[64] Martin Prokop

Něco je tady evidentně špatně. Jezdci a jejich teamy svúj díl splnili. Dostavili se v hojném počtu na závody a zaplatili startovné. Závodní auta měly připraveny, jejich teamy byly taky připraveny a toto jejích úsilí je stálo dost peněz, času a na sklonku prázdnin místo rekreování se, raději v dílně chystali auta. Všichni slyšeli v televizi a četli na netu, že bude hodně pršet, ale protože organizátoři nevyslali žádný signál, že by nebyli připraveni i na tuto eventualitu, na závody s důvěrou přijeli. Organizátoři ale nebyli připraveni a snad počítali s tím, že se předpovědi mýlí. Protože situaci podcenili, tím svůj díl zodpovědnosti vůči závodníkům a divákům oni nesplnili. Já chápu, že není vůbec snadné závody uspořádat a klobouk dolů před každým, kdo to úspěšně dokáže. !!! Nemůžu za to a omlouvám se těm, kteří udělali přesto vše podle svého nejlepšího vědomí a svědomí, ale s alternativou, že bude pršet, přece je třeba počítat !!! A když vím, že nemám připravenu techniku takovou, abych trať mohl pořádně upravit, buď pro to něco udělám a nebo závod nepořádám! A ať je pod povrchem suť a nebo cokoliv jiného, pokud je povrch celiství a bezpečný, může mi to být šuma – fuk ! Pokud jsem ale pořadatel a vím, že z nějakých důvodú ten povrch nesmím odhrabat, jsem veliký hazardér s nepochopitelnou odvahou, pokud do toho pozvu závodníky s jejich teamy. Tedy pokud pro tu odvahu není trefnější úplně jiný výraz !!! Snad za daných okolností mohlo být řešením závody předem preventivně odpískat a vyjednat náhradní termín na příští týden, kdy by (snad) mělo být pěkně. Asi by se na FAS dal vyjednat náhradní termín a toto vstřícné gesto by jezdci jistě ocenili. Ale já vím, po bitvě je každý generál. ;-)Nechce se mi ale věřit, že by pořadatelé dopředu kalkulovali s tím, že závody skrečují a startovné jim zůstane. Jen nevím, zda – li si ho opravdu za to co předvedli zasloužili…

3.9.2012 Po 23:18
[65] pepin martin

to co si napsal je trefne a bohužel pravdive a o to smutne dal bych ji to vsechno k uhrade. proto ani nechteli pomocnou ruku od r. jordaka co by tam vybagrovali

4.9.2012 Út 07:53
[66] LD zkušenost + názor

V roce 2006 se 30. září v Bousově pořádaly amatérské závody. Pršelo před nimi několik dní v kuse. Myslím si, že i víc než nyní. Také se na začátek pustila silná auta, aby se vyházelo bláto, také to odnesl jeden motor, několik se jich utopilo a musela být odtažena. Nicméně se trať po několika takovýchto pokusech trať jakžtakž vyjela a mohlo se jet. Začátek závodu byl sice hodně mokrý, ale od druhých rozjížděk byla trať lepší a lepší. Při finálových jízdách se již dokonce v některých místech prášilo. Počasí v den závodu bylo víceméně stejné jako v tuto neděli. Takže se klidně mohlo….. ;-)

Ne, ne nechci chytračit šlo pouze o zkušenost s bousovskou tratí. To jak vypadala jsem viděl pouze z fotek T.Němce, takže nemohu soudně posoudit. Ani nevím jak byla provedena úprava před závodem, ale každopádně si myslím, že nějaké odbagrovávání by vyjma míst, kde se drží voda, bylo asi zbytečné. Předpověď na neděli byla bez deště, takže bych asi volil postupně nahnat celé starovní pole na trať a pak spustit závod. Úmrtnost by asi byla ze začátku větší a kdo by v první rozjižďce dojel ten by asi vyhrál :-). Pak už by se to možná zlepšovalo, možná ne ;-) Je to pouze můj názor.

4.9.2012 Út 10:21
[67] josef LD

zkušenost Vám neberu, ale té škody na autech,které by se tímhle stylem určitě docílilo za to nikomu z jezdců nestojí…... viz. motor pana Smrže, to není motor za pár tisíc…... Pro něj to třeba taky znamená že už letos ani nevyjede…. a takových by bylo třeba víc, proto se nedivím že se jim tam nechtělo…..

4.9.2012 Út 10:28
[68] láda

Mám pocit že to byly závody Kosic a učastnil jsem se jich jako jezdec a můžu říct že to je ježdění o ničem jedna stopa bez možnosti předjíždění hořší závody jsem nejel ty auta stojí dost peněz na to aby se tímto spůsobem skoušelo co snesou prostě špatně zvolený termín závodu v tomhle termínu se dá jet Humpolec Sedlčany možná Paka ale ne Bousov jenže to asi nikoho z autoklubu nezajímá hlavně že jsou náhrady a rauty ten závod se měl zrušit v sobotu Bousov by měl připravenou trať na jindy a ne rozrytej tankodrom kterej těžko dá někdo dohromady a jezdci by to pochopili chudák Pšenda že se do toho nechal uvrtat :-( :-(

4.9.2012 Út 10:41
[69] Martin Prokop LD

Vezměte prosím v úvahu, že ta technika opravdu něěěěěěco stojí a jezdci si to platí ze svého a jsou to statisíce. Než to tam ku-vit, bylo za dané situace lepší to raději odpískat. Autokrosaři nejsou primadony, kteří mají rádi jen dálnice, ale také ne hazardéři. Po startu, by se všichni museli nasoukat do jednoho koryta a jako vláček kroužit celou rozjížďku, protože jinudy cesta nevedla a do toho se tedy možná vyhýbat ,,archeologickým,, vykopávkám, aby si o nějakou neprorazili gumu, protože ty by se dostávaly stále více na povrch. Kdo by vyjel ze stopy, měl by smůlu. Závody by to asi nebyly pěkné ani pro diváky, ani pro jezdce. Asi jsme si měli všichni nazout gumáky a místo sobotní relaxační pivní konzumace, jako náhradní program zvolit ,,ušlapávání tratě,, Nakonec nás tam na to bylo dost :-)

4.9.2012 Út 12:22
[70] LD

Představa co kolik stojí je, ale na druhou stranu jsou to závody, jelo by se o body a věřím, že někteří by občas z toho vláčku chtěli vyjet a věřím tomu, že by se to některým i povedlo. Rozhodlo se jak se rozhodlo a to se musí respektovat. Pro každého to bylo stejné. Jako by asi bylo pro každého stejné, kdyby se závod jel :-) ;-) To je ale to slavné KDYBY. Určitě nemá cenu to tady nějak dále rozpytvávat. Je určitě škoda, že auta za „STAtisíce“ letos v Bousově v plné síle diváci neviděli a nezbývá než popřát pořadatelům do dalších let hodně štěstí na počasí a hodně síly na uspořádání dalších hezkých závodů, jako to bylo na této trati v dobách minulých zvykem.

4.9.2012 Út 13:24
[71] pepin

su zvedav kdy a kde se to odjede ale to se musi fas zamyslet udelat raut a pak snad neco bude pritom by možna stačilo zvednout zadky nebo telefon a skusit zavolat p. ružickovi amk ivan ale to budou z ačr čekat až zahřmi 8-) 8-) 8-)

4.9.2012 Út 21:33
[72] georg

myslím si že se odjedou Sedlčany /když bůh a počasí dovolí/a to bude pro letošek všechno nad jinou alternativou by se musel někdo zamyslet a to jak víme nemá kdo

5.9.2012 St 07:22
[73] XX Sedlčany

budou posledním závodem MMČR, Humpolec se jede jako Setkání Mistrů

5.9.2012 St 09:08
[74] pepin georg

v tomto smeru se z nich nikdo nezamysli ani z fasu ani nikdo s činovniku ty zajima jen jedno nahrabat :-( :-( :-(

5.9.2012 St 14:02
[75] georg

Vzhledem k tomu,že už je znám kalendář ME tak by se mohli ty pomazané hlavy začít zabývat kalendářem MMČR pro rok 2013 aby se mohla rozpoutat nějaká diskuse /i když stejně zbytečná/oni hlas lidu neposlouchají

5.9.2012 St 14:25
[76] marek georg

chytraj aš na půdu kalendář ME je jen předběžný ještě není schválenej ale tady je vidět jak tomu všemu rozumíte :D

5.9.2012 St 15:30
[77] pepin

Ti nekomu nasloucht tak jedine bankovkam a samy sobe je to zažitej socialismus 8-) 8-)

5.9.2012 St 15:33
[78] pepin marek

to mas pravdu s kalendarem ME o to driv a spoustu casu na to maji od dubna do rina tak nepojedou na dovolenou a nebo ad to nedelaji jen to kazi druhim

5.9.2012 St 15:42
[79] pepin pepovi amk ivan

už na to došli slavni činovnici nebo to pan tajchman pojedou kolem vaclavaku skuste je požadat když oni neumi aspon se ukaže kdo pro ten sport neco dela nebo se jen priživuje na ukor jezdcu trat jak vas zname tak bude pripravena za každeho počasi so sme sliseli v bousove od kluku co sou nekde tam od vas z okoli :-| :-| :-|

5.9.2012 St 15:53
[80] Petr K.

No já jen zírám ! Asi to mnohé z vás překvapí, že já, věčný rebel a rejpal do bílých košilek tohle napíšu, ale může mi někdo vysvětlit, co má společného p. Teichman se zrušeným závodem v Bousově? To že tam bydlí? Ve zvláštních ustanoveních jsem jeho jméno nenašel na žádném postu, tak proč za všechno může on? Zkuste taky občas použít mozek a ne jen tady napadat lidi a vymýšlet hlouposti. Zřejmě drtivá většina z vás má zkušenosti s pořádáním MMČR. Každý, kdo se k pořádání jen přiblížil, tak vám řekne, že to je práce na půl roku dopředu. Jo, jako divák ráno sednu do auta a jedu na závody, ale kolik času s přípravou straví ta hrstka šílenců, kteří závody pořádají, to je děs běs. No a teď do mě, že jsem se otočil, ale tohle mi vážně vadí.

5.9.2012 St 19:50
[81] marek Petr K.

přesně tak máš naprostou pravdu věčina lidí kteří sem píšou uměj akorát blbě kecat u počítače ale zkusit pořádat závody to ne chtěl bych je vidět :)

5.9.2012 St 20:14
[82] Lůcík Petr K.

Máš naprostou pravdu vím co to je byla jsem ta jako pořadatel

5.9.2012 St 20:18
[83] pepin lucik marek petr k.

tak to o tom vite asi p… h.. po pul roce by ta trat byla pozlacena a ne na posledi chvili placat buchy na trat asi z vas nikdo nevi jak to tam bylo a je košilači to je jedna smecka

5.9.2012 St 21:43
[84] radek.V

pul roku keci a hrstak lidí ja vím kolik je za POTŘEBÍ LIDI pul roku to trvá jednomu a nebudu ho jmenovat ale dal to sám vždy když připravoval na republiku max dva tři lidi o vykndech známí :-)

5.9.2012 St 21:46
[85] Petr K.

Češtino, braň se, vraťte se do základní školy, co dokážete splodit za výtvory, neskutečný. A pro pepina, než jsem začal komentovat, prošel jsem si funkci pomocníka startéra, hasiče a traťáka. Pomáhal jsem závody dělat od začátku do konce, tím se rozumí všechno uklidit, včetně bordelu, který udělají lidi, pro které je pivo mnohem víc než závody. Když na brigádu přijdou čtyři lidi, těžko stačí na přípravu mistráku týden. Hele, vy dva chytráci, určitě vás rádi přivítají v kterémkoliv AMK, můžete si na vlastní kůži vyzkoušet, jak dlouho příprava závodu trvá, pak budete mluvit možná jinak, ale podle vašeho pravopisu tomu moc nevěřím.

5.9.2012 St 21:56
[86] pepin petr k.

vys o tom asi p… h… a neni to o pravopisu ani češtine vym co je sedet tyden v bagru atd tratak sarter a hasic to ti dlouho žadna funkce nevydržela asis byl nejlepši

5.9.2012 St 22:24
[87] Alois

Pepin- hele a základku jsi vyšel v páté, nebo šesté? A proč jsi proboha aspoň těch 5 let nedával pozor?!? A i když pominu tvoji vypilovanou češtinu, názory máš na úrovni Tatramatky z osmdesátýho druhýho.

6.9.2012 Čt 00:53
[88] jura

to je pryma češtin. a neny ta trat náhodou Teichmanna ? Nedovolyl s toho udělat Svobodom smetyžtě třeba on ? :-P

6.9.2012 Čt 00:55
[89] Tomáš pepin

Vy pepine, tady kritizujete pana K, že neví o pořádání závodů nic. Předpokládám, že Vy budete zřejmně ten, po kom se uklízí zmiňovaný bordel po závodech. Váš projev tomu víceméně napovídá. Zkuste PROSÍM vždy, než sem dáte příspěvek, říct někomu vzdělanému, aby zkontroloval ty Vaše bludy. Je to opravdu děs.

6.9.2012 Čt 08:16
[90] Ilona

Že vás to pořád baví rejpat. Tak dejte nějaké sponzorství a trať bude zlatá. Hlavně si nepleťte Svoboda a Svoboda. Svoboda Josef dělal úpravy, které trvaly 14 dní. A druhý pan Svoboda Stanislav tam měl své depo pro firmu Zeteza. Tak to prosím nespojujte. Neříkám, že se tam nějakej šutr nenašel, ale tak si zkuste vzít bagry, tatry, válec a materiál na úpravu trati.Tyto stroje hlavně meli být úplně na jiných stavbách na kterých měli vydělávat prachy a přesto se použili na úpravu trati. Jste falešní jak pětka a stejně vše obrátíte proti těm, kteří se snažili, aby se vůbec závod v Bousově jel i když to dopadlo, tak jak to dopadlo. :-( Nemyslím tím jen Svobodovi, ale všechny okolo co se podíleli na práci a vše kolem toho.

6.9.2012 Čt 08:57
[91] marek pepin

mě by zajmalo jakou máš zkušenost ty co se tíče pořádání závodu – autokrosu :)

6.9.2012 Čt 18:24
[92] Martin Prokop Ilona

Takžu ať to shrneme. Za to, že se závody musely zrušit, může jenom počasí. A můžeme být jenom rádi a děkovat, že tam byla vůbec nějaká technika !!! Protože kdyby tam nebyla, mohla klidně někde jinde vydělávat. ;-) I já vím a snad drtivá většina lidí taky, že na přípravu tratě je třeba velikého úsilí a práce mnoha lidí. ( a za to jim dík !!!) A že ta technika si tam hlavně před závody mnohé odpracovala. Kdyby nepršelo, mohly to být super závody. No jo, jenže ono pršelo ! A teamy za to nemohly. Nemůžu za to, ale i s touto eventualitou je třeba opravdu počítat. Když vím jako pořadatel, že na to nemám techniku a nebo ji tam nemám protože vím, že stejně nemůžu prosáklý povrch shrnout kvůli tomu ,,podloží,, tak závod nepořádám a nepřidělávám teamům náklady . Každý přece věděl, podle předpovědí, že bude hodně pršet a pršelo před závody !!! Každého z nás to stálo dost peněz a času. Taky jsme mohli někde místo toho vydělávat… :-(

6.9.2012 Čt 18:43
[93] Ilona Martim

Děkuji za doplnění. Zapoměla jsem uvézt závodníky. Určitě by ten víkend prožili úplně jinak a hlavně ti, kteří jeli takovou dálku. Pravda :-) Děkuji a doufám, že to ostatní poberou a už se v tom nebudou šťourat.

7.9.2012 Pá 08:42
[94] Aleš Křestan Petr Pěnička

Je škoda, že nemůžeme napsat vzkaz Pěndovi pod jeho vyjádření. mMy\slím, že si zaslouží obdiv za to že napsal co si myslí a jak to opravdu asi vše v Bousově bylo. Pěndo klobouk dolů.Všichni jsme chtěli závod jet ,male za daných okolností to opravdu nešlo.

10.9.2012 Po 19:56
[95] Petr K.

Taky mě mrzí, že je diskuze zastavena, s Pěndou jsme se shodli v tom, že nejvíc do diskuzí píší lidé, kteří nemají s pořádáním závodu nic společného, třeba Pepin z okolí Brna. Peťo, udělal jsi správnou věc, jako ředitel jsi nezklamal.

10.9.2012 Po 20:51
[96] Martin Prokop

ano, taky si vážím toho, co napsal a že se k tomu vyjádřil. Tedy že jsme mu za to stáli…

10.9.2012 Po 21:41
[97] Dušan Horčička

Čo bolo, bolo. Mě teď hlavně zajímá, jestli bude „ostrej“ Humpolec. Je něco nového?

11.9.2012 Út 09:45
[98] Tomáš

No podle dostupných informací je poslední mistrák v Sedlčanech, Humpolec se jede jako volnej.

11.9.2012 Út 10:42
[99] web usine23 usine23

Of plethora their your friends appreciate everyone; with regard to difficulty we know their your friends. usine23 http://e55.fr/

23.3.2013 So 22:24
[100] web destockchine destockchine

All of the toughest strategy pass-up a partner must be ski precise by that company being familiar with you can actually‘w not ask them to. destockchine http://d77.fr/

23.3.2013 So 22:24
[101] web casquette supreme casquette supreme

Relationships last whilst per comrade is convinced she has a small brilliance over the any other. casquette supreme http://e11.fr/

24.3.2013 Ne 06:08
Nelze přidávat nové komentáře.
Aktuální závod
obrazek

Zvláštní ustanovení

___________________________
obrazek

Zvláštní ustanovení

___________________________
obrazek

bottom_kalendar


Náhodná fotka

Náhodná fotka z fotogalerie


bottom_kalendar


Poslední komentáře
bottom_kalendar


Doporučujeme

Kalendář závodů

Kalendář závodů

Inzerce

Rally-mania

Kartcross

RC-Tábor

České Okruhy

Sport Motor News



bottom_kalendar
kalendář
ME 2013
   
25.-26.5. Bauska -LV
1.-2.6. Seelow -D
29.-30.6 Cunewalde -D
6.-7.7. Nová Paka -CZ
20.-21.7. St.Georges -F
17.-18.8. Nyirad -H
24.-25.8. Přerov -CZ
14.-15.9. St.Igny de Vers -F
22.-22.9. Maggiora -I

ZSE 2013
   
13.-14.4. Nyirad -H
18.-19.5. Molča -SK
15.-16.6. Přerov -CZ
13.-14.7. Senica -SK
3.-4.8. Poříčí n/S -CZ
10.-11.8. Türkeve -H
7.-8.9. Gonars -I

MMČR a ČT 2013
   
20.-21.4. Humpolec
11.-12.5. Nová Paka
15.-16.6. Přerov
27.-28.7. Dolní Bousov
3.-4.8. Poříčí n/Sázavou
31.8.-1.9. Sedlčany
5.-6.10. Přibice
12.10. Humpolec-VZ

Racer Buggy 2013
   
6.-7.4. Přibice-PS
20.-21.4. Humpolec-MČR
27.-28.4. Dobřany-PS
11.-12.5. Nová Paka-MČR
1.-2.6. Dolní Bousov-PS
8.6. Dobřany-MČR
9.6. Dobřany-PS
29.6. Přerov-MČR
30.6. Přerov-PS
27.-28.7. Dolní Bousov-MČR
3.-4.8. Poříčí n/S-MČR
31.8.-1.9. Sedlčany-MČR
14.-15.9. Nová Paka-PS
5.-6.10 Přibice-MČR
12.10. Humpolec-VZ
bottom_kalendar
cisty


TOPlist


Sledovanost webu


bottom_kalendar
copyright